امضای تفاهم نامه با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (جهت مشاهده متن کامل خبر کلیک کنید)
1397-06-11

در راستای ثبت و شناسنامه دار کردن محصولات چندرسانه ای، جهت ترویج فرهنگ صحیح مصرف محصولات چندرسانه ای تفاهم نامه ای ما بین دانشگاه علامه طباطبائی و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنظیم گردید.

برخی از محورهای همکاری مندرج در تفاهم نامه:

  • تکمیل زنجیره ارزیابی اثرگذاری مصرف محصولات چندرسانه ای بر روی مولفه های یادگیری - یاددهی
  • توسعه فرآیندهای ارزیابی مبتنی بر ارزیابی هیأت ژوری از متخصصان شبکه اجتماعی از جامعه مخاطبان
  • تبیین نمانام "سرگرم آموز" و توسعه آرم مرتبط با نمانام برای معرفی نشان اعتماد محصولات چندرسانه ای