گزارش دوره اول جشنواره (جهت مشاهده متن کامل خبر کلیک کنید)
03 شهریور 1397
گزارش دوره اول جشنواره (جهت مشاهده متن کامل خبر کلیک کنید)





این جشنواره از ۱۸ اردیبهشت ماه و طی مراسمی رسمی با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی و دبیر جشنواره آغاز به کار کرد.

فعالیت های جشنواره در دو شاخه اصلی برنامه ریزی شدند. یک شاخه، برگزاری کارگاه ها و نشست های علمی و آموزشی و یک شاخه، مسابقه.

در شاخه اول، طی مدت جشنواره با اعلام فراخوان و دعوت از فعالان علمی و اجرایی این عرصه، بخش‌های آموزشی مختلفی شامل کارگاه‌های آموزشی، نشست‌ها و هیئت‌رئیسه‌های تخصصی با موضوع کلی بازی های رایانه ای آموزشی برگزار شد. برخی از این برنامه ها سخنرانی های علمی با عناوین ”معرفی عناصر اصلی فرآیند یاددهی-یادگیری در محیط بازی های آموزشی“ و ”بازی های رایانه ای آموزشی تحت شبکه“، نشست های دانشجویی با عناوین ”شبیه سازی آموزشی“ ، ”بررسی نقش فناوری واقعیت افزوده در آموزش“، کارگاه های آموزشی کار با عناوین ”بازی های آموزشی در “Storyline و “Game Maker” و “Unity 3D” بود که با استقبال خوبی روبرو گردید.

در مرحله دوم که مسابقه جشنواره سرگرم آموز بود، تولیدکنندگان نرم افزارها و بازی های آموزشی محصولات خود را برای مسابقه ارسال کردند و پس از داوری اولیه یازده محصول به بخش داوری نهایی راه یافتند و از تولیدکنندگان دعوت گردید در تاریخ 30 مردادماه با حضور در سالن اجتماعات دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی در حضور داوران محصول تولید شده خود را معرفی نمایند.

در این جلسه پنج اثر (یک اثر برگزیده و چهار اثر شایسته تقدیر) انتخاب شدند و در مراسمی اواخر مهرماه از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.


login